Starannie wybrana oferta hoteli i apartamentów, współpraca z renomowanymi liniami lotniczymi oraz profesjonalna obsługa na miejscu służą urzeczywistnieniu przez nas Państwa marzeń o idealnym urlopie.
Neckermann Polska, kierując się Państwa potrzebami, spełnia oczekiwania swoich klientów w sposób, na jaki może pozwolić sobie tylko duże, międzynarodowe przedsiębiorstwo.

 

Thomas Cook Group plc

Neckermann Polska Biuro Podróży Sp. z o.o należy do jednego z największych koncernów turystycznych w Europie – Thomas Cook Group plc, który szczyci się aż 160-letnią tradycją.
Do Thomas Cook Group plc należą przedsiębiorstwa turystyczne z wielu krajów, które wspólnie dążą do zrealizowania najważniejszego celu, jakim jest zadowolenie klientów.

 

Bezpieczeństwo i fachowa opieka

Od początku do końca dokładamy wszelkich starań, by służyć Państwu fachową opieką i poradą od chwili, gdy zdecydują się Państwo na zapoznanie się z ofertą naszego biura aż do czasu, gdy zadowoleni i wypoczęci wrócą Państwo ze swojego urlopu.

Państwa urlop rozpoczyna się już w biurze podroży. Dlatego tez stale inwestujemy w wykształcenie i doświadczenie naszych pracowników, organizując szkolenia oraz wyjazdy informacyjne do krajów znajdujących się w naszej ofercie. Dzięki temu w biurach własnych oraz biurach agencyjnych Neckermann Polska, czekają na Państwa kompetentni pracownicy, którzy chętnie odpowiedzą na Państwa pytania, rozwieją wszelkie wątpliwości oraz doradzą optymalną dla Państwa formę spędzenia urlopu, tak by zaplanowany wypoczynek w pełni odpowiadał Państwa oczekiwaniom.

Przewoźnikom lotniczym – naszym partnerom stawiamy wysokie wymagania, pragniemy bowiem, by dotarli Państwo bezpiecznie i komfortowo do celu podróży. Z tego też względu współpracujemy wyłącznie z renomowanymi liniami lotniczymi jak np.: PLL LOT, Thomas Cook, Lufthansa, Tunis Air, Air Europa, Cyprus Airways. Doskonała jakość usług, możliwość przewozu nietypowego bagażu oraz wyboru specjalnego menu – to nasz standard.

Na lotnisku krajowym, przy stanowisku Neckermann Polska, nasi przedstawiciele udzielą Państwu wszelkich informacji związanych z wylotem. W razie potrzeby chętnie pomogą Państwu przy odprawie bagażowej. W przypadku odlotów z lotnisk niemieckich prosimy o korzystanie z usług Neckermann Service przy stanowiskach znajdujących się w hali odlotów.

Po przylocie na miejsce, na lotnisku powita Państwa jeden z naszych polskojęzycznych rezydentów. Wskaże on Państwu drogę do odpowiedniego autobusu transferowego. Wygodny, klimatyzowany autokar szybko dowiezie Państwa do hotelu.

Do opieki nad naszymi gośćmi zatrudniamy ponad 1600 przeszkolonych rezydentów, którzy pracują w 74 regionach turystycznych na całym świecie. W każdym hotelu, który zarezerwują Państwo z katalogu Neckermann Polska gwarantujemy rzetelną i profesjonalna opiekę ze strony naszego polskojęzycznego przedstawiciela. Przy pobytach na Cyprze gwarantujemy opiekę niemiecko i anglojęzycznych rezydentów.

Spotkanie powitalne z rezydentem sprawi, że poczują się Państwo pewnie w miejscu Państwa wypoczynku. Rezydent przekaże Państwu wszelkie niezbędne informacje dotyczące Państwa hotelu, udzieli wielu praktycznych wskazówek, opowie o okolicy, lokalnych zwyczajach i atrakcjach. Rezydent udzieli Państwu także informacji o możliwości skorzystania z wycieczek fakultatywnych organizowanych przez lokalna agencje oraz możliwościach wynajmu samochodu, jeżeli zdecydują się Państwo na poznawanie okolicy na własną rękę.

Na tablicy ogłoszeniowej Neckermann Polska usytuowanej najczęściej w lobby hotelowym, znajdą Państwo informacje dotyczące m. in. godzin wizyt rezydenta oraz numer telefonu SOS.
Telefon SOS został oddany do Państwa dyspozycji, by mogli się Państwo czuć bezpiecznie przez cała dobę. Telefon SOS czynny jest przez 24 godziny i jest do Państwa dyspozycji w nagłych przypadkach, gdy niezwłocznie potrzebna jest pomoc naszego przedstawiciela.
Obok tablicy informacyjnej znajdą Państwo segregator z informacjami w języku polskim o miejscu Państwa pobytu, o proponowanych wycieczkach i lokalnych atrakcjach.

Podczas Państwa urlopu rezydent będzie u Państwa w hotelu kilkakrotnie o wyznaczonych porach. W przypadku, gdyby podczas urlopu pojawiły się u Państwa pytania, zachęcamy do korzystania z wizyt rezydenta w hotelu. W niektórych miejscowościach znajdują się także biura Neckermann Service, gdzie dyżurują niemiecko i angielskojęzyczni rezydenci naszego biura, którzy także chętnie służą Państwu radą i pomocą.

Informacje o dokładnej godzinie transferu na lotnisko znajdą Państwo w książce wyłożonej w lobby hotelowym na ok. 48 godzin przed planowanym wylotem. Na lotnisku w dniu wylotu będzie na Państwa czekał rezydent Neckermann Polska. Skieruje on Państwa do odpowiedniego stanowiska check-in i w razie potrzeby będzie Państwu towarzyszył podczas odprawy bagażowej.
Państwa zadowolenie jest celem pracy naszych rezydentów. Decydując się na wypoczynek z Neckermann Polska mogą być Państwo pewni, iż podczas urlopu, nasi przedstawiciele w miejscu będą do Państwa dyspozycji i dołożą wszelkich starań, by z urlopu wrócili Państwo w pełni zadowoleni. Wierzymy, iż wkrótce przekonają się Państwo sami, iż “Neckermann to udany urlop!”

 

Gwarancja jakości

Jesteśmy pewni wysokiej jakości naszych usług, dlatego tez oferujemy Państwu szczególną gwarancję dla wszystkich naszych imprez lotniczych:
Jeśli po przyjeździe do hotelu mieliby Państwo jakikolwiek powód do niezadowolenia – na przykład hotel lub świadczone usługi byłyby niezgodne z opisem w katalogu – prosimy o zgłoszenie tego faktu w ciągu 24 godzin naszemu rezydentowi. Gdyby wyjątkowo nie udało nam się rozwiązać zgłoszonego przez Państwa problemu w ciągu kolejnych 24 godzin, mogą Państwo najbliższym naszym rejsem powrócić do domu i otrzymają Państwo zwrot pełnych kosztów imprezy. Państwa ustawowe prawa nie zostają przez tę gwarancję naruszone.